Tuesday, January 6, 2009

Oamenii din viata noastra

Cum ne apropiem de alti oameni, femei sau barbati?
De ce 'alegem' pe unii si nu pe altii?

Cel putin in cazul meu, pe parcursul vietii mele, a fost vorba de cei cu care am intrat in contact direct: vecini, colegi de scoala, colegi de servici.
Prima iubire, a doua, a treia si a patra, toate au fost din cercul imediat de cunostinte.
Prietenii, cei mai buni, au fost vecini, colegi.

Dupa ce am terminat scoala sau am schimbat serviciul, relatiile ce parea indestructibile s-au racit.
Mai vorbim, ne mai trimitem cate o felicitare, ne sunam odata, de doua ori pe an si atat.

Si mai e ceva: aveam mai multi prieteni inainte, cand eram tanar, adolescent. Acum s-au imprastiat in lume, s-au casatorit, au familii... Iar eu le simt din ce in ce mai mult lipsa.

Prieteni, colegi, iubiri, vecini...

No comments: